طی ماه‌های آینده، بیت‌کوین نسبت به اتریوم عملکرد بهتری خواهد داشت

کیتی استاکتان، بنیان‌گذار شرکت تحلیلی Fairlead Strategies، اعلام کرد پس از بررسی میانگین متحرک ساده 50 روزه نسبت بیت‌کوین به اتریوم، در ماه‌های آینده، شاهد عملکرد بهتری از پرچم‌دار بازار رمز ارزها نسبت به اتریوم خواهیم بود.

این در حالی است که بسیاری از تحلیل‌گران فاندامنتال بر این باورند که اتریوم به‌دلیل قابلیت ضدتورمی خود که به‌تازگی و در پی انتقال به الگوریتم PoS به آن دست پیدا کرده است، عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.

 

عملکرد بیت‌کوین نسبت به اتریوم

 

میانگین متحرک ساده 50 روزه، یکی از ابزارهای مهمی است که در پیدا کردن نقطه بریک اوت در چارت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکنون، نسبت بیت‌کوین به اتریوم در روز یکشنبه از میانگین متحرک ساده 50 روزه خود عبور کرده و در زمان نگارش این خبر، در سطح 14.50 قرار گرفته است.

آخرین بریک اوت، کف بالاتر ایجاد شده در سطح 12.70 که در اویل این ماه تشکیل شده را تایید می‌کند. با  این حال، به‌گفته این موسسه تحلیلی، مقاومت بعدی که در نمودار این نسبت می‌تواند وجود داشته باشد، در میانگین متحرک ساده 200 روزه آن خواهد بود. اگر میانگین 200 روزه به سمت بالا شکسته شود، هدف بعدی این نسبت سقف ماه ژوئن است؛ البته با در نظر گرفتن مقاومت های میانه مسیر.

برگرفته از coindesk.com

آخرین اخبار