علاقه سرمایه‌گذاران بازارهای سنتی به پروژه‌های رمز ارزی، از جمله هلیوم

بیل آکمن، یکی از سرمایه‌گذاران مشهور امور مالی سنتی، ساعاتی پیش در رشته توییتی اعلام کرد طرز فکر او نسبت به بازار رمز ارزها تغییر پیدا کرده و به پروژه هلیوم (Helium) علاقه‌مند شده است.

  این پروژه پیش‌تر به‌دلیل دریافت حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دروغین از سوی شرکت‌های بزرگی همچون Salesforce و Lime متهم شده بود، اما از سوی دیگر، گزارش‌های Forbes حاکی از آن است که این پروژه در اقتصاد توکن خود تا به امروز سهم چشم‌گیری را برای بنیان‌گذاران و سرمایه‌گذاران خود قائل بوده است.

 

علاقه سرمایه‌گذاران بازارهای سنتی به پروژه‌های رمز ارزی

 

بیل آکمن در این توییت عنوان کرد که صنعت رمز ارزها، فرصت را برای کلاهبرداری و فریب سرمایه‌گذاران فراهم می‌آورد، اما قانون‌مندی این بخش و وجود نظارت بر آن، تاثیر بسیار مفیدی در جامعه خواهد داشت. به‌خصوص پروژه‌ای همچون هلیوم که به پیشرفت تلفن‌های همراه و اینترنت امروزی کمک خواهد کرد.

پیش‌تر هلیوم پس از انجام رای‌گیری‌های متعدد میان ولیدیتورهای خود، از تمایل اعضا برای استفاده از بلاک‌چین سولانا و اضافه شدن فناوری هلیوم در تلفن‌های همراه هوشمند این شبکه خبر داده بود. گمان می‌رود اقبالی که در آینده می‌تواند نصیب شبکه هلیوم در بازار شود، علت علاقه آکمن به این پروژه است.

برگرفته از coindesk.com

آخرین اخبار