شرکت Alameda به توافق عدم‌فروش توکن‌های BIT پایبند مانده است؟

نگرانی‌هایی که به‌دلیل میزان نقدینگی صرافی FTX و نوسانات اخیر FTT، توکن بومی این صرافی، وجود دارد، عملکرد دیگر کسب‌وکارهای سم بنکمن فراید را تحت‌الشعاع قرار داده است. Alameda Research، دیگر شرکتی که با مدیریت سم بنکمن فراید اداره می‌شود، از سمت BitDAO تحت‌فشار قرار گرفته است. جامعه کاربری این سازمان درخواست داده تا بر دارایی‌های Alameda نظارت داشته باشد.

در تاریخ 2 نوامبر سال 2021، BitDAO صد میلیون توکن بومی این سازمان به نام BIT را با بیش از 3 میلیون از توکن‌های FTT شرکت Alameda معاوضه کرده و قرارداد بستند این دارایی‌ها را به مدت سه سال، یعنی تا 2 نوامبر 2024 نزد خود نگه دارند.

 

 

حال با توجه به عدم‌قطعیت و گمانه‌زنی‌هایی که حول شرکت‌های وابسته به سم بنکمن فراید وجود دارد، جامعه کاربری BitDAO به‌سرعت به کاهش قیمت BIT در چند ساعت اخیر واکنش نشان داده است. آن‌ها احتمال می‌دهند Alameda در حال دامپ کردن توکن BIT است و توافق سه‌ساله‌ای که بر پایه عدم‌فروش توکن‌های هر دو شرکت بوده را نقض می‌کند.

به همین منظور، جامعه کاربری BitDAO برای درک دلیل واقعی افت قیمت BIT درخواست داده‌اند تا بر انجام توافق‌نامه بین دو شرکت و عدم‌فروش توکن‌های BIT نظارت داشته و بر اساس شواهد، وجود آن را تایید نمایند. این شرکت با ارائه آدرسی که خزانه BitDAO و هولد بیش از 3 میلیون توکن FTT را نشان می‌دهد، پایبندی به توافق از جانب خود را ثابت کرد و به Alameda مهلت 24 ساعته داد تا تعهد خود به توافق را به اثبات برساند.

برگرفته از http://cwg.li/0jz7y

آخرین اخبار